معرفی محصولات

کلبه اسکیمو

کلبه اسکیمو

خانه های پیش ساخته که به آنها کلبه اسکیمو نیز گفته می‌شود، نسل جدیدی از صنعت ساخت و ساز هستند که هر روز بیش از پیش جای خود را در این صنعت باز می کنند. به طوریکه پیش بینی می شود در سال های نه چندان دور درصد زیادی از ساختمان های شهرهای کوچک و بزرگ از انواع مختلف ساختمان پیش ساخته خواهند بود. خانه های پیش ساخته انواع مختلفی دارند و در جنس ها، ابعاد و طرحهای مختلفی تولید می شوند. یکی از انواع مختلف این سازه ها خانه های یکپارچه گنبدی شکل هستند که در میان مردم به کلبه های اسکیمویی پیش ساخته نیز معروف هستند.

کلبه های اسکیمو گنبدی، سبک جدیدی از سازه های پیش ساخته هستند که مقاومت بالایی در مقابل انواع شرایط آب و هوایی و عوامل مختلف محیطی دارند. همچنین به دلیل شکل ظاهری که دارند، در طراحی آنها از خطوط منحنی استفاده شده و دارای ظاهری زیبا هستند که چشم هر بیننده ای را برای لحظاتی پرت خود می کند.

همانطور که می دانید مقاوم ترین سازه ها، آنهایی هستند که به شکل کره ساخته می شوند. از پوسته تخم مرغ گرفته تا کلبه اسکیموها در قطب و انبارها و مخازن تحت فشار بالا و بسیاری از موارد دیگر نشان می دهد که ساختمان هایی که به شکل بیضوی هستند بیشترین مقاومت ممکن را به صورت طبیعی و با توجه به قوانین فیزیکی دارند.

کلبه اسکیمو تکی_ البرز مخزن

آشنایی با کلبه اسکیمو

کلبه اسکیموها امروزه از جنس پلی اتیلن ساخته می‌شوند. کلبه اسکیمو، ضد ضربه و مقاوم در برابر سرما و گرما و انواع شرایط جوی هستند. کلبه اسکیمو از مرغوب‌ترین مواد پلی اتیلنی ساخته شده است . به همین دلیل بهترین انتخاب برای اسکان موقت در شرایط بحرانی مانند سیل و زلزله هستند. همچنین از آنها برای احداث دامداری و مرغداری نیز استفاده می‌شود.

کلبه اسکیمو پیش ساخته، درست مانند یک سوئیت کامل است و قابلیت استفاده به عنوان ویلای شخصی یا اقامتگاه‌های تفریحی در ساحل دریا، مناطق جنگلی یا کوهستانی و در کویر را دارند. حتی از آنها به عنوان بیمارستان‌های موقت نیز می‌توان استفاده کرد.

انواع مدل ها

  • کلبه اسکیمو تکی
  • کلبه اسکیمو دوبل

ویژگی های خانه های پیش ساخته

خانه های پیش ساخته _ البرز مخزن

عایق دیواره خارجی و سقف

پلی اتیلن

عایق دیوار داخلی

پلی اتیلن

جنس چهارچوب در

آهن

جنس پنجره

یو پی وی سی

نوع شیشه

دو جداره

چرا بهتر است کلبه اسکیمو انتخاب شما باشد؟

انتخاب کلبه اسکیمو مزیت های زیر را به همراه دارد:

  • وزن کـم و سـبـک
  • امکان اجرای سقف شیشه ای، درب ضد سرقت و ضـد آب
  • حمـل و نقـل بسیـار آســان کلبه اسکیمو
  • مقـاومت بالا در برابر ضربه
  • پارتیشن حمام و دستشویی
  • امکان اجرای سازه در مکان مدنظر مشتری
  • تولید شده از مواد اولیه درجه یک از جنس پلی اتیلن سه لایه آپشنال با امکان اجرای دکوراسیون داخلی مطابق سلیقه مشتری مورد استفاده در: بـیمارستان ها، استراحتگاه ها، مراکز تفـریحی و …
  • آنتـی uv و آنتـی باکتریـال که ضمن جلوگیری از نفوذ نور خورشید محیط 100 درصد بهداشتی را ایجاد میکند.
  • گارانتی 10 ساله

 

کلبه اسکیمو دوبل _ البرز مخزن

انیمیشنی کوتاه از کلبه های اسکیمو تهران پلیمر یارا

 

 

 

2 دیدگاه در “کلبه اسکیمو

  1. داریوش بنار گفت:

    سلام بنده قیمت این محصول رو میخام بدونم و در ابعاد کوچک میخواستم

    1. مرادی گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      جهت اطلاع از قیمت لطفا با شماره 02644200250 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + ده =